Persbericht voor Anne Reijse

Anne Reijse maakt supermooie hele functionele huifjes voor bakfietsen. Lees hieronder het persbericht met daaronder twee van haar huifjes.

3 november 2015

Anne Reijse transformeert bakfietsen tot rijdende kunstobjecten.

Anne Reijse is beeldend vormgever, zeilmaker en moeder van 3 jonge kinderen.

Door veelvuldig met haar kinderen in de bakfiets rond te hebben gefietst. liep ze tegen praktische problemen op. Nu maakt ze zelf one-of-a-kind huifjes voor heel veel verschillende merken en modellen bakfiets.

Anne haar huifjes zijn kleurrijk en functioneel. Gemaakt met grote raamdelen zodat je goed contact kan houden met je kind. Haar huifjes kunnen aan alle kanten open en dan ook helemaal open zodat je minder hoeft te bukken bij het tillen. Anne gebruikt zeildoek met UV filter en heeft een dubbele coating wat je huifje beschermt tegen verkleuringen en vuil. Ze zijn wind- en waterdicht, passen mooi over de bak heen ter bescherming van de bakfiets. De huifjes kunnen op slot, postcode of naam kunnen in de huif geborduurd worden om diefstal tegen te gaan. Het huifje kan als winter- en zomer huif worden gebruikt. Het huifje kan het hele jaar buitenstaan zonder dat het huifje last heeft van de vorst of de zomerzon.

Duurzaamheid heeft een belangrijke rol in haar bedrijf. De huifjes gaan enkele jaren mee en passen dus niet meer in onze wegwerp maatschappij. Fietsend naar de werkplaats ipv de auto. Er wordt van het restmateriaal ook weer bijv.tassen gemaakt. Niks wordt zomaar weggegooid, maar hergebruikt.

Als zeilmaker kent Anne alle in en outs van de materialen. Ze kan voor elk type en merk bakfiets een huifje maken, luistert goed naar de bevindingen van haar klanten en staat open voor suggesties om de huifjes nog beter te maken. Zo is er na inbreng van klanten het slot systeem bedacht en een fietslampjes bevestiging aan de voorkant.

Voor de volgende bakfietsmerken zijn de huifjes gestandaardiseerd: Boxbike, Troy, Babboe Big, Babboe City, Babboe Curve, Fietsfabriek Smart/BF18 , BF16, FF Classic,

Johnny Loco, `t Mannetje, Stabilo , Ilse, Cangoo en Nihola Family. De eerst volgende die daarbij komt zijn de bakfietsen van Bakfiets.nl.

Bestellen gaat makkelijk per mail. Je kiest de kleur(en) uit, geeft aan voor welke bakfiets het is, en binnen een week wordt je eigen huifje op de post gedaan. Op de website: www.annereijse.nl staan de Effen kleuren waaruit je kan kiezen. Anne gebruikt ook geprint zeildoek die ze bij drukkerijen verzameld. Dit is restmateriaal van proefdrukken en misprints, i.p.v. weggegooid te worden, worden ze nu omgetoverd tot een super uniek huifje.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Noot voor de pers, niet voor publicatie:

Voor meer informatie over Anne Reijse kunt u contact opnemen met Anne Reijse zelf: 06-24274414 of afreijse@hotmail.com.

In de bijlage vindt u foto’s van de huifjes van Anne.

Follow Us
  • Twitter Basic Black